Bijdragen aan de kwaliteit van leven van onze klanten is een belangrijk streven van onze medewerkers. We streven ernaar om kwalitatief goede zorg en ondersteuning te bieden die aansluit bij de behoeften van elke individuele klant. Daarnaast hechten we veel waarde aan het behoud van de eigen regie van de klant. Samen met onze klanten zetten onze medewerkers stappen vooruit.
Certificering
Met het HKZ-keurmerk (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) bewijst en waarborgt Melodi de kwaliteit van de zorg die wij leveren. Het naleven van de HKZ-normen ondersteunt ons in het voortdurend verbeteren van onze processen en het beheren van risico’s. Op deze manier streven we ernaar om te voldoen aan de behoeften en verwachtingen van onze patiënten, medewerkers en andere belanghebbenden. We zijn er trots op dat we het HKZ-keurmerk dragen, omdat het een erkenning is van onze toewijding aan kwaliteit en continue verbetering binnen onze zorgorganisatie.